Heb ik een NS abonnement?

Je kunt je abonnement elke maand wijzigen door in te loggen in Mijn NS. Hier zie je ook direct welk abonnement je nu hebt. Lees verder »

Bron: www.ns.nl

Hoe weet ik of ik een NS abonnement heb?

Je kunt je abonnement elke maand wijzigen door in te loggen in Mijn NS. Hier zie je ook direct welk abonnement je nu hebt. Lees verder »

Bron: www.ns.nl

Hoe weet ik of mijn abonnement op mijn OV staat?

Met een OV-chipaccount heb je altijd en overal inzicht in je reizen, reiskosten, saldo, abonnementen en de status van je kaart. In Mijn OV-chip kun je ook een heleboel zelf regelen, zoals het blokkeren en vervangen van je kaart of het wijzigen van je gegevens. Lees verder »

Hoe kan ik zien welk abonnement ik heb?

  • Open de app Instellingen op je apparaat en tik op Google je naam. Je Google-account beheren.
  • Tik bovenaan op Betalingen en abonnementen.
  • Tik op Aankopen beheren, Abonnementen beheren of Reserveringen beheren.
  • Selecteer een item om meer informatie te bekijken.
  • Lees verder »

Is mijn OV-abonnement nog geldig?

Met een Mijn OV-chipkaart account op https://www.ov-chipkaart.nl/ kun je al je reisproducten en reisgeschiedenis inzien. Ben je in de buurt van een treinstation of tramhalte met kaartautomaat? Dan kan je jouw OV-chipkaart laten uitlezen bij de automaat en je reisproducten en reisgeschiedenis inzien. Lees verder »

Gerelateerd aan Heb ik een NS abonnement?