Hoe doe je een content analyse?
- Missie en visie.
- Organisatiedoelstellingen.
- Marketing- en communicatiedoelstellingen.
- Online missie.
- Online doelstellingen.
- Doelgroepen.
- Lees verder »
Bron: dekrachtvancontent.nl
Wat is een kwalitatieve content analyse?
Een inhoudsanalyse kan zowel kwantitatief (gericht op tellen en meten) als kwalitatief (gericht op interpreteren en begrijpen) van aard zijn. In beide gevallen categoriseer of “codeer” je woorden, thema's en concepten in de teksten, om ze vervolgens te analyseren. Lees verder »
Bron: www.scribbr.nl
Wat is het verschil tussen Grounded Theory en thematische analyse?
Het stappenplan van thematische analyse zijn richtinggevend, maar, in tegenstelling tot de gefundeerde theoriebenadering, niet dwingend. Bij het analyseren van kwalitatief materiaal is de gefundeerde theoriebenadering hoofdzakelijk inductief en fundamenteel: theorievormend. Lees verder »
Bron: www.nelverhoeven.nl
Gerelateerd aan Hoe doe je een content analyse?