Hoe geef je korting?

In dit artikel over korting geven, leer je het volgende bij: #3: Ken je prijs goed vóór je korting geeft. #4 Zorg ervoor dat je korting echt een korting is. #5 Zet altijd een vervaldatum op je kortingsactie. #6 Vraag gerust wat in de plaats voor jouw korting. Lees verder »

Hoe vraag ik netjes om korting?

  • Wees goed voorbereid. ...
  • Jouw recht om korting te vragen. ...
  • Korting is reeds ingecalculeerd. ...
  • Wees zeker van jezelf. ...
  • Probeer het eerst bij de gewone medewerker. ...
  • Vraag naar de manager. ...
  • Kijk bij de concurrent. ...
  • Vraag naar een alternatief voor korting.
  • Lees verder »

Hoe schrijf je vaste klanten korting?

Korting aan bepaalde groepen afnemers: wordt soms gegeven als 'personeelskorting', de 'vaste-klantenkorting' (bijvoorbeeld korting op een abonnementsprijs voor wie al lang abonnee is, de 'groothandelskorting' en de 'collectiviteitskorting' bij een ziektekostenverzekering. Lees verder »

Hoeveel korting mag ik geven?

De gericht vrijgestelde korting is maximaal 20 procent van de consumentenprijs van het product met een maximum van € 500 per werknemer per kalenderjaar. De door u gegeven korting van 20 procent (dat is de korting na vermindering van de standaardkorting voor vaste klanten) valt binnen deze gerichte vrijstelling. Lees verder »

Bron: www.alfa.nl
Gerelateerd aan Hoe geef je korting?