Hoe krijg je klantloyaliteit?

  • Blijf positief in contact met je klanten. Plotselinge radiostilte is nooit goed. ...
  • Omarm je achterban. Afgelopen weken zijn de acties om ondernemers en bedrijven te steunen uit de grond geschoten. ...
  • Bedenk extraatjes voor vaste klanten. ...
  • Organiseer online events. ...
  • Orden klantdata.
  • Lees verder »
Bron: dbf.nl

Hoe ontstaat klantloyaliteit?

Loyaliteit wordt gecreëerd door merkbeleving, dialoog, interactie, gevoel van waarde, vertrouwen en tevredenheid. Loyaliteit ontstaat niet van de een op de andere dag, maar wordt opgebouwd gedurende een langere periode. Loyaliteit kan zich op twee manieren uiten die beide omzetverhogend werken. Lees verder »

Hoe maak je een klant loyaal?

  • Bied een spaarprogramma. En die eerste tip, dat is het aanbieden van een spaarprogramma. ...
  • Weet wie je doelgroep is. Tactiek nummer 2: weet wie je doelgroep is. ...
  • Wees uniek. ...
  • Vraag klanten om advies. ...
  • Geef klanten een upgrade. ...
  • Help je klanten. ...
  • Reageer. ...
  • Nog meer tips?
  • Lees verder »

Hoe kun je je klanten aan je binden?

  • Leer je klanten kennen. ...
  • Focus op doorlopend contact. ...
  • Geef al je klanten even veel aandacht. ...
  • Laat zien wat je voor de klant kunt doen, door te onderstrepen wat je voor een ander hebt gedaan. ...
  • Een compacte en correcte boodschap. ...
  • Probeer nooit iets te zijn wat je niet bent.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Hoe krijg je klantloyaliteit?