Kan ik een online betaling terugdraaien?

Het is over het algemeen niet mogelijk om een voltooide betaling onmiddellijk te annuleren, omdat de andere partij het geld al heeft. Contact met de verkoper is meestal de beste manier om een probleem op te lossen. Lees verder »

Kan je geld terugboeken als je het zelf hebt overgemaakt?

Zelf terugboeken kan alléén bij incasso's Bij overschrijvingen die je zelf hebt bevestigd, vind je geen knop 'Terugboeken'. Ook mogen wij het geld niet voor je terughalen bij deze overschrijvingen. Alleen incasso's kun je blokkeren of terugboeken. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Kan je een online betaling annuleren?

Een overschrijving kan je niet annuleren, hoe snel je er ook bij bent. Betaald is betaald. Zelfs een betaling in het kader van een doorlopende opdracht is onomkeerbaar. Lees verder »

Hoe kan je een betaling terughalen?

  • Elke automatische incasso kunt u binnen 8 weken zelf terugboeken. Dit heet storneren. U kunt ook de bank vragen dit voor u te doen.
  • Is de automatische incasso onterecht? Dan heeft u 13 maanden om het bedrag terug te boeken. Dit doet u via de bank.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Kan ik een online betaling terugdraaien?