Kan je telefonisch geld overmaken?
Geld overboeken tussen de meeste Nederlandse banken gaat snel. De ontvanger kan meestal direct over het geld beschikken als je het via internet- of mobiel bankieren overboekt. Een spoedoverboeking kan nodig zijn als je klant bent bij een niet-deelnemende bank of naar een niet-deelnemende bank moet overboeken. Lees verder »
Kun je bij de ING bank telefonisch geld overmaken?
Met de Saldolijn kun je geld overmaken naar 17 banken. Je betaalopdracht naar een ING Betaalrekening verwerken wij direct in je saldo en dat van de ander. Je betaalopdracht naar een rekening van een andere bank die je voor 15.00 uur doet, wordt nog dezelfde dag verwerkt door de ontvangende bank. Lees verder »
Hoe kan ik geld overmaken naar iemand?
- Log in.
- Klik op de gele knop 'Nieuwe overboeking'.
- Vul het bedrag en de ontvanger in.
- Rekening betalen? Vul het betalingskenmerk in.
- Vul een korte omschrijving in en klik op 'Volgende'.
- Bekijk de samenvatting en kies 'Direct verzenden'.
- Bevestig de overboeking.
- Lees verder »
Wat is telefonisch bankieren?
Mobiel bankieren is bankieren via een app op je smartphone of tablet. Het werkt met een mobiele pincode, een vingerafdruk of gezichtherkenning (als dit met je telefoon kan). Meestal tot een bepaalde limiet. Boven die limiet kun je wel via de app betalen, maar heb je vaak een extra code nodig. Lees verder »