Waar moet een goede klantenservice aan voldoen?

  • Zorg dat jouw klanten op meerdere manieren in contact met je kunnen komen. ...
  • Stuur een ontvangstbevestiging. ...
  • Los problemen van klanten meteen op. ...
  • Wees niet bang voor teveel communicatie met de klant. ...
  • Overtref de verwachtingen van de klanten. ...
  • Inspireer klanten en reik nieuwe ideeën aan.
  • Lees verder »

Wat maakt een klantenservice goed?

Klanten willen snel antwoord op hun vragen, via het kanaal van hun keuze, op elk moment van de dag. Klanten willen hun problemen zelf oplossen, door gebruik te maken van self-servicemogelijkheden. Ze verwachten dat supportmedewerkers vriendelijk en behulpzaam zijn. Lees verder »

Waar moet een goede klantcontact medewerker aan voldoen?

  • 1. … zijn uw communicatieve vaardigheden uitstekend. ...
  • 2. … kunt u goed luisteren. ...
  • 3. … heeft u kennis in huis over het bedrijf. ...
  • 4. … toont u empathie. ...
  • 5. … bent u positief. ...
  • 6. … bent u stressbestendig. ...
  • 7. … blijft u altijd professioneel. ...
  • 8. … bent u in staat om de klant tevreden te stellen.
  • Lees verder »

Wat is belangrijk in klantcontact?

Met 'klantcontact' bedoelen we de manier waarop een bedrijf contact heeft met een klant of lead. De kwaliteit, service en klantvriendelijkheid tijdens deze contactmomenten zijn cruciaa. Lees verder »

Gerelateerd aan Waar moet een goede klantenservice aan voldoen?