Waarom geeft DigiD een foutmelding?

Krijgt u een foutmelding? Of heeft u een ander probleem bij het aanvragen, activeren of inloggen met DigiD of de DigiD app? Veel problemen met DigiD worden veroorzaakt door instellingen of software op uw apparaat of instellingen van uw browser, besturingssysteem of internetverbinding. Lees verder »

Waarom krijg ik een foutmelding bij DigiD?

Sluit alle openstaande internetpagina's. Misschien bent u bij meerdere organisaties tegelijk ingelogd met DigiD. Sluit voor de zekerheid al uw tabbladen, openstaande pagina's en browsers. Probeer opnieuw in te loggen. Lees verder »

Bron: www.digid.nl

Hoe kan ik inloggen op mijn DigiD vanuit het buitenland?

U kunt met uw DigiD inloggen bij aangesloten overheidsorganisaties in andere landen van de Europese Economische Ruimte (EER). Zo kunt u bijvoorbeeld met uw DigiD in België uw pensioen inzien. Of u kunt in Oostenrijk aangifte doen van de geboorte van uw kind. Lees verder »

Wat moet je doen als je DigiD het niet doet?

Update de DigiD-app (indien in gebruik) naar de laatste versies; Soms is het nodig het om je browser cache en cookies handmatig te verwijderen en daarna opnieuw in te loggen; In sommige gevallen werkt het om je internetverbinding te wisselen. Lees verder »

Kan ik mijn DigiD-app activeren vanuit het buitenland?

Als u in het buitenland woont, kunt u uw DigiD alleen activeren via DigiD.nl. Uw DigiD activeren vanuit de app is tijdelijk niet mogelijk. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom geeft DigiD een foutmelding?