Waarom is mijn ABN AMRO app geblokkeerd?

De ABN AMRO app kan om verschillende redenen geblokkeerd zijn. U heeft drie keer een verkeerde identificatiecode ingevuld. U heeft zichzelf geblokkeerd of verwijderd binnen Internet Bankieren (bij Profielinstellingen). ABN AMRO heeft uw profiel geblokkeerd of verwijderd. Lees verder »

Hoe deblokkeer ik mijn ABN AMRO app?

  • Open de ABN AMRO app en log in.
  • Tik op uw betaalrekening.
  • Er opent een nieuw scherm. Tik bovenin op Zelf regelen.
  • Tik in het volgende scherm op Betaalpassen.
  • U ziet dat uw betaalpas nog geblokkeerd is. Tik op Pas deblokkeren.
  • Er opent een nieuw scherm. ...
  • Klaar!
  • Lees verder »

Waarom doet ABN AMRO app het niet?

We vinden het belangrijk dat u de ABN AMRO app op een toestel gebruikt dat volledig beschermd is. Daarom werkt de app alleen op telefoons en tablets met een nieuwere versie van iOS, iPadOS of Android. Lees verder »

Waarom is mijn ABN AMRO pas geblokkeerd?

3 keer verkeerde pincode bij een betaalautomaat Heeft u 3 keer de verkeerde pincode van uw ABN AMRO betaalpas ingetoetst bij een betaalautomaat? Dan wordt uw pas automatisch geblokkeerd. Lees verder »

Kan je ABN pas deblokkeren?

Om betalen veilig te houden, kunt u niet altijd online uw pas deblokkeren. Gelukkig kunt u dan gewoon naar een geldautomaat: door uw saldo te checken of geld op te nemen. Deblokkeer uw pas via een geldautomaat als: U 3 keer de verkeerde pincode heeft ingevoerd met een e. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom is mijn ABN AMRO app geblokkeerd?