Waarom kan ik niet inloggen met sms op mijn DigiD?

  • Geen sms-controle ingesteld. U heeft geen sms-controle ingesteld op uw DigiD.
  • Verkeerd telefoonnummer in DigiD. U heeft een verouderd of fout telefoonnummer toegevoegd aan uw DigiD. ...
  • U kunt geen serviceberichten ontvangen. ...
  • Gebeld worden.
  • Lees verder »
Bron: www.digid.nl

Waarom krijg ik geen code via sms?

Je hebt geen verificatiecode gekregen Als er een sms met een verificatiecode naar je telefoon is gestuurd, ga je na of je abonnement en mobiele apparaat ondersteuning bieden voor de levering van sms'jes. De leversnelheid en beschikbaarheid kunnen verschillen per locatie en serviceprovider. Lees verder »

Waarom lukt inloggen met DigiD niet?

Probeer de volgende oplossingen. Updaten: de DigiD app, het besturingssysteem van uw toestel en de internetbrowser moeten up-to-date zijn. Zorg dat u de laatste versies heeft. Taal veranderen: verander de taal in uw DigiD app. Lees verder »

Bron: www.digid.nl

Hoe kan ik inloggen met sms-controle op DigiD?

  • Ga naar Digid.nl.
  • Klik rechtsboven op Mijn DigiD.
  • Klik op Met gebruikersnaam en wachtwoord.
  • Vul uw gebruikersnaam en wachtwoord in en klik op Inloggen.
  • Nu gaan we de sms-controle activeren. ...
  • Klik achter 'Sms-controle' op Sms-controle activeren.
  • Lees verder »

Hoe kan ik sms-controle activeren voor mijn DigiD?

  • Open uw DigiD app.
  • Vul uw pincode in.
  • Klik op het menu-icoon (linksboven).
  • Klik op 'Mijn DigiD'.
  • Klik op 'Naar Mijn DigiD' (onder overige gegevens).
  • Klik op 'Inloggen'.
  • Klik bij Inlogmethodes op 'Met gebruikersnaam en wachtwoord'.
  • Klik op 'sms-controle activeren'.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Waarom kan ik niet inloggen met sms op mijn DigiD?