Waarom kan ik niet meer inloggen met mijn DigiD app?

Update de DigiD-app (indien in gebruik) naar de laatste versies; Soms is het nodig het om je browser cache en cookies handmatig te verwijderen en daarna opnieuw in te loggen; In sommige gevallen werkt het om je internetverbinding te wisselen. Lees verder »

Waarom doet mijn DigiD app het niet meer?

Probeer de volgende oplossingen. Updaten: de DigiD app, het besturingssysteem van uw toestel en de internetbrowser moeten up-to-date zijn. Zorg dat u de laatste versies heeft. Taal veranderen: verander de taal in uw DigiD app. Lees verder »

Bron: www.digid.nl

Is er een storing bij inloggen DigiD?

Op dit moment zijn er geen storingen. Lees verder »

Hoe kan ik mijn DigiD app weer activeren?

Om de DigiD app te activeren, moet u eerst de DigiD app downloaden op uw telefoon of tablet. Open daarna de DigiD app en volg de stappen op uw scherm. De DigiD app laat automatisch zien op welke manieren u de app kunt activeren. Afhankelijk van uw situatie kan dit met de ID-check en/of een sms-code. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom kan ik niet meer inloggen met mijn DigiD app?