Waarom wordt aanbevolen uw Advertentieroulatie te optimaliseren als u uw advertenties instelt?

Met de instelling Optimaliseren worden uw advertenties geoptimaliseerd voor klikken in elke veiling met signalen (zoals zoekwoorden, zoektermen, apparaten of locaties) en wordt er prioriteit gegeven aan advertenties die naar verwachting beter zullen presteren dan andere advertenties in een advertentiegroep. Lees verder »

Waarom wordt het optimaliseren van uw advertentieroulatie aanbevolen?

U kunt meerdere advertenties per zoekopdracht weergeven . Gebruikers kunnen uw advertenties sneller beoordelen. Gebruikers kunnen meer van uw advertenties zien. Google selecteert voor elke veiling de beste advertentie. Lees verder »

Wat is geoptimaliseerde advertentieroulatie?

Geoptimaliseerde advertentieroulatie daarentegen houdt rekening met de prestaties van elke advertentie en past de frequentie waarmee ze aan gebruikers worden getoond daarop aan . Dit betekent dat advertenties die goed presteren vaker getoond worden, terwijl advertenties die minder goed presteren minder vaak getoond worden. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom wordt aanbevolen uw Advertentieroulatie te optimaliseren als u uw advertenties instelt?