Wat is de functie van klantenservice?
De taken van een medewerker klantenservice zijn over het algemeen de volgende: Aannemen van binnenkomende telefoontjes en te woord staan van klanten met vragen, klachten of wijzigingsverzoeken. Afhandelen en archiveren van binnenkomende e-mails. Afhandelen en registreren van gemelde klachten. Lees verder »
Bron: www.vacatures.nl
Wat is een goede klantenservice medewerker?
- 1. … zijn uw communicatieve vaardigheden uitstekend. ...
- 2. … kunt u goed luisteren. ...
- 3. … heeft u kennis in huis over het bedrijf. ...
- 4. … toont u empathie. ...
- 5. … bent u positief. ...
- 6. … bent u stressbestendig. ...
- 7. … blijft u altijd professioneel. ...
- 8. … bent u in staat om de klant tevreden te stellen.
- Lees verder »
Bron: www.secretaria.nl
Wat is er leuk aan klantenservice?
Een goede klantenservicemedewerker is vriendelijk, professioneel en klantgericht en doet er alles aan om een klacht of probleem op te lossen. Een medewerker klantenservice heeft goede communicatieve vaardigheden. Niemand belt graag naar een klantenservice als ze de persoon met wie ze spreken niet goed kunnen verstaan. Lees verder »
Bron: meerdanwerk.adecco.nl
Gerelateerd aan Wat is de functie van klantenservice?