Wat is een secretaris directeur?
Secretaris = Een secretaris is iemand die verantwoordelijk is voor alle verslaglegging binnen een organisatie. Samen met de voorzitter en de penningmeester maakt de secretaris onderdeel uit van het dagelijks bestuur van een organisatie. Lees verder »
Wat is secretaris directeur?
Secretaris = Een secretaris is iemand die verantwoordelijk is voor alle verslaglegging binnen een organisatie. Samen met de voorzitter en de penningmeester maakt de secretaris onderdeel uit van het dagelijks bestuur van een organisatie. Lees verder »
Wat is de functie van secretaris?
De secretaris verzorgt de notulen tijdens een vergadering, maar vaak ook de voorbereiding en opvolging van de acties, de ledenadministratie en de correspondentie. Als contactpersoon voor de vereniging en het bestuur en waakt deze ook over de geldende wet- en regelgeving. Lees verder »
Wat doet een secretaris van de gemeente?
De gemeentesecretaris staat in voor de algemene leiding (plannen, organiseren, opvolgen, coördine- ren en evalueren) van de gemeentelijke organisatie, teneinde het gemeentebestuur te ondersteunen bij het realiseren van de vooropgestelde doelstellingen en een adequate dienstverlening aan de be- volking te verzekeren. Lees verder »