Wat wordt verstaan onder klantenservice?
De definitie van klantenservice. Klantenservice (klan-ten-ser-vice, zelfstandig naamwoord) is 'hulp en advies van een bedrijf aan degenen die de producten of diensten van dat bedrijf kopen of gebruiken', aldus Lexico. Lees verder »
Wat wordt er verstaan onder klantenservice?
Customer service is verantwoordelijk voor de communicatie met klanten. Dit omvat het oplossen van problemen, het beantwoorden van vragen en het makkelijker maken van aankopen. Een goede klantenservice kan veel waarde toevoegen aan het imago van een bedrijf en extra inkomsten generere. Lees verder »
Wat zijn de taken van klantenservice?
Je helpt klanten bij al hun problemen, klachten en vragen. Je biedt ondersteuning waar nodig in de dienstverlening aan bestaande klanten. Je probeert de klant zo goed mogelijk op weg te helpen en problemen op te lossen. De wens van de klant staat voor jou altijd centraal. Lees verder »
Wat is het verschil tussen klantcontact en klantenservice?
Het verschil tussen klantcontact en klantenservice Klantcontact vormt de basis van klantenservice. De manier waarop je contact hebt met je klant, bepaalt echter of dit ook daadwerkelijk een service is. Pas wanneer er sprake is van een hogere klanttevredenheid door het klantcontact, is er sprake van een klantenservice. Lees verder »
Welke drie vaardigheden zijn belangrijk bij klantcontact?
- 1.1 Goed kunnen luisteren. ...
- 1.2 Duidelijk communiceren. ...
- 1.3 Voldoende kennis in huis hebben. ...
- 1.4 Zelfvertrouwen uitstralen.
- Lees verder »