Waarom is customer experience zo belangrijk?
Zet nieuwe klanten om in loyale klanten Een superieure klantervaring is een waardevol en uniek hulpmiddel voor ieder bedrijf. Een nieuwe klant werven, brengt gemiddeld 7 keer meer kosten met zich mee, dan het behouden van een bestaande klant. Investeren in je bestaande klanten zal dus gegarandeerd vruchten afwerpen. Lees verder »
Waarom CX?
CX heeft een rechtstreeks effect op uw bedrijfsresultaten. Het is een bekend feit dat het exponentieel duurder is om een nieuwe klant te werven dan om een bestaande klant te behouden. Daarom is het essentieel voor de groei van uw bedrijf om elke klant een positieve ervaring te bieden. Lees verder »
Waarom is customer service belangrijk?
Customer service is een hygiënefactor Customer service is in de ogen van klanten een “hygiënefactor”; het moet gemakkelijk, snel en goed zijn. Klanten worden klant bij een bedrijf vanwege het merk, de kwaliteit van het product, de verkrijgbaarheid of de prijs, maar ze verlaten een bedrijf vanwege de slechte service. Lees verder »
Welke rol speel jij als medewerker in de customer experience?
Het belangrijkste dat je als bedrijf kan doen is ervoor zorgen dat de perceptie van jouw klant overeenkomt met wat jij daadwerkelijk biedt. En dat betekent niet alleen maar dat je kwaliteitsproducten levert of een goede service hanteert. Heel veel elementen spelen een rol bij de customer experience. Lees verder »