Waarom ontvang ik geen e-mail van PostNL?

Het kan maximaal 10 minuten duren voordat je een activatiemail ontvangt. Je ontvangt deze op het e-mailadres dat je hebt gebruikt om je account aan te maken. Na 10 minuten nog geen activatiemail? Dan is hij misschien tussen je ongewenste e-mail (spam of junk mail) beland. Lees verder »

Is er een landelijke storing bij PostNL?

De dienst heeft momenteel geen actuele storing en er zijn geen recente gebruikersmeldingen van problemen. Lees verder »

Welk email gebruikt PostNL?

Meestal eindigen onze e-mails gewoon op @postnl.nl. Soms gebruiken we voor onze nieuwsbrieven ook @edm.postnl.nl. Lees verder »

Hoe activeer ik mijn PostNL-account?

Ontdek het gemak van je PostNL-account Ga naar de account aanmaken pagina en volg alle stappen. In de laatste stap ontvang je per e-mail een activatiecode. Vul de code in en je account is aangemaakt! Lees verder »

Hoe weet ik of een mail van PostNL echt is?

Meestal eindigen onze e-mails gewoon op @postnl.nl. Soms gebruiken we voor onze nieuwsbrieven ook @edm.postnl.nl. Eindigt het e-mailadres daarop? Dan is de kans groot dat het bericht gewoon te vertrouwen is. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom ontvang ik geen e-mail van PostNL?