Wat moet ik doen als ik 3 keer de verkeerde pincode heb ingetoetst met mijn Rabobank betaalpas?

Geldautomaat. Heb je 3 keer een verkeerde pincode ingetoetst met je betaalpas op een geldautomaat? Als je een 3 keer een verkeerde pincode hebt ingetoetst in een geldautomaat, deblokkeer dan zelf je betaalpas in internetbankieren op je computer of in de Rabo App. Lees verder »

Wat te doen na 3x verkeerde pincode Rabobank?

Heb je 3 keer een verkeerde pincode ingetoetst en is je betaalpas nu geblokkeerd? Je kunt je betaalpas zelf weer deblokkeren en een nieuwe pincode aanvragen als je kunt inloggen zonder Rabo Scanner en je browser of toestel hebt geregistreerd. Kun je niet meer inloggen? Neem dan contact met ons op. Lees verder »

Wat moet ik doen als ik drie keer de verkeerde pincode heb ingetoetst?

Als je drie keer de verkeerde pincode hebt ingetoetst, kun je de betaalpas ook via je zelfstandig adviseur laten deblokkeren. Het is niet mogelijk om via je zelfstandig adviseur de betaalpas te laten deblokkeren als deze kwijt of gestolen is. Lees verder »

Hoe kan ik mijn Rabo betaalpas deblokkeren?

Ga naar een geldautomaat van Geldmaat om je betaalpas te deblokkeren. Dit kan ook bij de meeste andere geldautomaten in Nederland en Europa, en bij steeds meer geldautomaten buiten Europa. Kies 'Saldo opvragen' om je betaalpas te deblokkeren. Deblokkeren kan ook door geld op te nemen met je betaalpas. Lees verder »

Hoe kan ik mijn geblokkeerde bankpas deblokkeren?

Nee. Een pas blokkeren of deblokkeren kost niets. In sommige gevallen kun je de betaalpas alleen deblokkeren bij een geldautomaat. Bijvoorbeeld als je meerdere keren een verkeerde pincode invoert op de e. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat moet ik doen als ik 3 keer de verkeerde pincode heb ingetoetst met mijn Rabobank betaalpas?