Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant?

Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant? Begin met een simpele ijsbreker: "Is dit de eerste keer dat u bij ons eet?" of "Laat het me weten als u vragen heeft over het menu. Ik help u graag." Lees verder »

Hoe begin je een gesprek met een cliënt?

  • Vraag jij naar de verwachtingen van je patiënt of cliënt?
  • Vraag jij wat je patiënt of cliënt belangrijk vindt in het dagelijks leven?
  • Weet jij wat iemand wil blijven doen tijdens de behandeling?
  • Weet jij hoe iemand zijn of haar toekomst ziet?
  • Lees verder »

Hoe spreek je een klant aan?

Als je je doelgroep aan wilt spreken helpt het als je hen letterlijk aanspreekt, dus met u of jij. Gebruik voorbeelden uit de praktijk van je doelgroep. Spreek ze waar mogelijk aan met hun naam. Gebruik de taal van je doelgroep. Lees verder »

Hoe verwelkom je een gast?

  • Maak oogcontact.
  • Dress to impress.
  • Stel vragen.
  • Met een glimlach kom je een heel eind.
  • Bied hulp aan.
  • Wees hartelijk, zelfs als je het druk hebt.
  • Zorg dat je gasten zich speciaal voelen.
  • Vermeld de belangrijke punten in je hotel.
  • Lees verder »
Bron: www.mews.com
Gerelateerd aan Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant?