Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant?
Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant? Begin met een simpele ijsbreker: "Is dit de eerste keer dat u bij ons eet?" of "Laat het me weten als u vragen heeft over het menu. Ik help u graag." Lees verder »
Bron: translate.google.com
Hoe begin je een gesprek met een cliënt?
- Vraag jij naar de verwachtingen van je patiënt of cliënt?
- Vraag jij wat je patiënt of cliënt belangrijk vindt in het dagelijks leven?
- Weet jij wat iemand wil blijven doen tijdens de behandeling?
- Weet jij hoe iemand zijn of haar toekomst ziet?
- Lees verder »
Bron: begineengoedgesprek.nl
Hoe spreek je een klant aan?
Als je je doelgroep aan wilt spreken helpt het als je hen letterlijk aanspreekt, dus met u of jij. Gebruik voorbeelden uit de praktijk van je doelgroep. Spreek ze waar mogelijk aan met hun naam. Gebruik de taal van je doelgroep. Lees verder »
Bron: www.clinecommunicatie.nl
Hoe verwelkom je een gast?
- Maak oogcontact.
- Dress to impress.
- Stel vragen.
- Met een glimlach kom je een heel eind.
- Bied hulp aan.
- Wees hartelijk, zelfs als je het druk hebt.
- Zorg dat je gasten zich speciaal voelen.
- Vermeld de belangrijke punten in je hotel.
- Lees verder »
Bron: www.mews.com
Gerelateerd aan Hoe begin je een gesprek met een klant in een restaurant?
- Hoe kan ik een restaurant beoordeelen?
- Waarover praat je tijdens een vergadering in een restaurant?
- Hoe communiceer je met klanten in een restaurantscript?
- Waar worden raketten van gemaakt?
- Waar worden raketten van gemaakt?
- Hoe wordt een echte raket gemaakt?
- Hoe wordt een echte raket gemaakt?
- Hoe vervuilend is een raket?