Hoe gebruik je merkkleuren op een website?
Om te beginnen raad ik aan om drie kleuren voor je palet te kiezen: een hoofdkleur (of primaire kleur), een secundaire kleur en een accentkleur. Gebruik vervolgens de 60/30/10-regel om deze kleuren toe te passen in je websiteontwerp . Volgens deze regel moet 60% van de gebruikte kleur de hoofdkleur zijn, 30% de secundaire kleur en 10% de accentkleur. Lees verder »
Wat is de regel voor merkkleuren?
De 60-30-10-regel , ook wel bekend als de regel voor merkkleuren, is de geheime saus voor het creëren van geweldige kleurenschema's! Zo werkt het: 60% van je afbeeldingen heeft de dominante kleur, 30% pronkt met een complementaire kleur en een brutale 10% (als je wilt) draagt een accentkleur. Lees verder »
Welke kleur trekt klanten aan?
Psychologie van de kleur rood Rood spreekt de diepste, meest primaire emoties van shoppers aan. Aangezien rood vaak wordt geassocieerd met liefde, leven en zelfvertrouwen, kan het potentiële kopers omzetten in levenslange klanten als het goed wordt gebruikt. Lees verder »
Hoe bepaal je merkkleuren?
Bedenk welke kleuren het beste bij je bedrijf passen. Beschrijf je merkdoelen duidelijk en hoe je wilt dat je doelgroep zich voelt. Werk terug door je te concentreren op de impact die je als merk wilt maken en de klantperceptie van je merk. Lees verder »
- Wat is een ander woord voor bang?
- Wat is het verschil tussen bang zijn en angst?
- Is bang zijn gezond?
- Hoe voel je dat je bang bent?
- Hoeveel mensen wonen er op 1 vierkante kilometer in Nederland?
- Hoeveel mensen wonen er op 1 vierkante kilometer in Nederland?
- Hoeveel mensen wonen er op 1 vierkante kilometer in Nederland?
- Hoeveel personen per km2 in Nederland?