Hoe kan ik mijn creditcard activeren?

  • Log online in op de beveiligde omgeving van jouw creditcarduitgever of bank.
  • Zoek in het menu op activeren (of deblokkeren).
  • Volg de instructies op het scherm.
  • Geef waar nodig het kaartnummer en de CVC-code.
  • Je creditcard is nu geactiveerd.
  • Lees verder »

Hoe moet je je creditcard activeren?

  • Log online in op de beveiligde omgeving van jouw creditcarduitgever of bank.
  • Zoek in het menu op activeren (of deblokkeren).
  • Volg de instructies op het scherm.
  • Geef waar nodig het kaartnummer en de CVC-code.
  • Je creditcard is nu geactiveerd.
  • Lees verder »

Waarom doet mijn nieuwe creditcard het niet?

Je creditcard kan geweigerd worden door drie mogelijke redenen: de instellingen voor je rekening en kaart, onvoldoende saldo, of onjuiste informatie. Het kan zijn dat je creditcard niet ingesteld is voor online betalingen. Controleer je bank om te bevestigen of dit kan. Lees verder »

Bron: kinsta.com

Hoe activeer ik mijn nieuwe creditcard bij de Rabobank?

  • Open de Rabo App.
  • Kies 'Creditcard'
  • Selecteer je nieuwe creditcard.
  • Selecteer 'Verder met activeren'
  • Kies 'sms versturen' Je ontvangt nu een sms met een activatiecode.
  • Vul de activatiecode in. Hiermee is je nieuwe Rabo BusinessCard geactiveerd.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Hoe kan ik mijn creditcard activeren?