Hoe kan ik mijn ING app opnieuw activeren?

  • Dit heb je nodig. Zorg dat je je inloggegevens van Mijn ING weet én je identiteitsbewijs (paspoort, een ID-kaart uit de Europese Unie, een Nederlandse verblijfsvergunning, een Vreemdelingen Identiteitsbewijs of Nederlands rijbewijs) bij de hand hebt. ...
  • Volg de stappen in de app.
  • Lees verder »
Bron: www.ing.nl

Waarom moet ik de ING app opnieuw activeren?

Ben jij net in het bezit van de nieuwe iPhone 14 of een andere nieuwe telefoon? Sommige apps worden automatisch op je nieuwe telefoon geïnstalleerd. De Mobiel Bankieren App van ING moet je uit veiligheidsoverwegingen opnieuw activeren. Vergeet dit niet, zodat je altijd en overal toegang tot je bankzaken blijft houden. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Waarom doet mijn ING app het niet meer?

Heb je de laatste versie van de app? Als een app geen updates krijgt, wordt de beveiliging ervan niet vernieuwd. Daarom zorgen we dat oude app-versies op enig moment niet meer werken. Update je app daarom regelmatig. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Hoe kan ik mijn ING app deblokkeren?

  • Tik op het tabje 'Service' rechts onderin de app.
  • Tik op 'Je passen'
  • Tik op de pas die je wilt (de)blokkeren.
  • Tik op 'Blokkeer pas' / 'Deblokkeer pas'
  • Tik op 'Vraag nieuwe pincode aan'
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Hoe kan ik mijn ING app opnieuw activeren?