Hoe kan ik mijn Telegraaf abonnement opzeggen?
De Telegraaf opzeggen Neemt u dan telefonisch contact op met de klantenservice. Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 via 088-8248242. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. U kunt ook schriftelijk opzeggen door een brief te sturen naar: Telegraaf Klantenservice, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam. Lees verder »
Hoe kom ik van mijn Telegraaf abonnement af?
Dit kan op werkdagen tussen 08:00 en 17:00 via 088-8248242. Houdt u rekening met een opzegtermijn van één maand. U kunt ook schriftelijk opzeggen door een brief te sturen naar: Telegraaf Klantenservice, Postbus 376, 1000 EB Amsterdam. Lees verder »
Hoe kan ik mij afmelden voor de Telegraaf?
Om uw abonnement op te zeggen, gaat u naar Mijn Account en selecteert u 'Uw gegevens beheren' . Daar vindt u verdere instructies die specifiek zijn voor uw abonnement. Lees verder »
Hoe moet ik mijn abonnement opzeggen?
Manier van opzeggen U mag in elk geval schriftelijk opzeggen, bijvoorbeeld via een brief, webformulier of per mail. Daarnaast moet u volgens de wet kunnen opzeggen op dezelfde manier als waarop u het abonnement afsloot. Lees verder »
Hoe zeg ik de krant op?
Wilt u uw abonnement op de krant opzeggen. Dat kan in de regel telefonisch, per e-mail, schriftelijk en/of via een login bij een service portal. Het is in ieder geval wettelijk bepaald dat u kunt opzeggen via dezelfde kanalen als waarop u zich kunt aanmelden. Lees verder »