Hoe kan ik zien waar mijn pakketje is?
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Vul de track & trace-code (barcode of 'niet-thuis code') en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen. Lees verder »
Hoe pakketje traceren?
Dankzij track en trace weet je dag en nacht waar je DHL pakket is, en wanneer je 'm kunt verwachten. Het enige wat je nodig hebt is het zendingsnummer. Als je ook de postcode van de ontvanger invoert, worden de verzender en ontvanger zichtbaar. Lees verder »
Wat als je pakket kwijt is?
Neem contact op met de postbezorger De postbezorger stelt dan een onderzoek in naar het verdwenen pakket. Levert dit niets op, dien dan een klacht in bij de bezorgdienst. Lees verder »
Wie is er verantwoordelijk als een pakket niet aankomt?
Het antwoord is in feite heel eenvoudig: de winkelier is verantwoordelijk en is verplicht om jou de aankoopprijs terug te betalen. Ook als de fout bij het bezorgbedrijf ligt of je buren het pakketje achterhouden. Lees verder »
Kan je PostNL volgen?
Gebruikers van de PostNL-app kunnen vanaf nu in de avonduren de locatie van de pakketbezorger volgen. Ook geeft de app aan hoeveel bestellingen de bezorger nog te gaan heeft, voordat jouw bezorging aan de beurt is. De app toonde al langer een schatting van de verwachte bezorgtijd. Lees verder »