Hoe krijg ik een checkbox in Excel?

  • Als u een selectievakje wilt toevoegen, klikt u op het tabblad Ontwikkelaars op Invoegen en klikt u onder Formulierbesturingselementen op . ...
  • Klik in de cel waaraan u het selectievakje of keuzerondje wilt toevoegen.
  • Lees verder »

Hoe maak je een lijst in Excel?

  • Selecteer een cel in de gegevens.
  • Selecteer Start > Opmaken als tabel.
  • Kies een stijl voor de tabel.
  • Stel in het dialoogvenster Opmaken als tabel het bereik met cellen in.
  • Markeer als de tabel kopteksten bevat.
  • Selecteer OK.
  • Lees verder »

Hoe maak ik een afvinklijst in Word?

  • Maak uw lijst.
  • Plaats de cursor aan het begin van de eerste regel.
  • Ga naar het tabblad Ontwikkelaars en klik op Selectievakje.
  • Als u een spatie na het selectievakje wilt gebruiken, drukt u op Tab of de spatiebalk.
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Hoe krijg ik een checkbox in Excel?