Hoe krijg ik een checkbox in Excel?
- Als u een selectievakje wilt toevoegen, klikt u op het tabblad Ontwikkelaars op Invoegen en klikt u onder Formulierbesturingselementen op . ...
- Klik in de cel waaraan u het selectievakje of keuzerondje wilt toevoegen.
- Lees verder »
Bron: support.microsoft.com
Hoe maak je een lijst in Excel?
- Selecteer een cel in de gegevens.
- Selecteer Start > Opmaken als tabel.
- Kies een stijl voor de tabel.
- Stel in het dialoogvenster Opmaken als tabel het bereik met cellen in.
- Markeer als de tabel kopteksten bevat.
- Selecteer OK.
- Lees verder »
Bron: support.microsoft.com
Hoe maak ik een afvinklijst in Word?
- Maak uw lijst.
- Plaats de cursor aan het begin van de eerste regel.
- Ga naar het tabblad Ontwikkelaars en klik op Selectievakje.
- Als u een spatie na het selectievakje wilt gebruiken, drukt u op Tab of de spatiebalk.
- Lees verder »
Bron: support.microsoft.com
Gerelateerd aan Hoe krijg ik een checkbox in Excel?