Waar kan ik mijn bestelling zien?
Op track & trace (ook beschikbaar in de PostNL-app) vind je altijd de laatste informatie over je pakket. Lees verder »
Waar is mijn pakket gebleven bij PostNL?
Controleer de status van je pakket Ga naar track & trace of open de PostNL-app op je telefoon. Vul de track & trace-code en postcode van de ontvanger in. De track & trace-code krijg je normaal gesproken van de afzender. Lees verder »
Waar staat de track en trace-code?
Je vindt die code op het verzendbewijs of bijvoorbeeld in de e-mail van de online winkel waar je een aankoop hebt gedaan. Vul de barcode in. Dit nummer begint meestal met '3S' of '2S' en bevat verder een combinatie van cijfers en letters. Lees verder »
Is mijn bestelling al verzonden?
Dit betekent dat we je pakket hebben aangeboden bij de bezorger, meestal DHL. Als het goed is heb je daar per e-mail een Track en trace van ontvangen. Lees verder »
Wie is de afzender van mijn pakket?
Aan de hand van het barcodenummer van je pakje kan je via Track & Trace en de My bpost app de naam en het adres van de afzender raadplegen. Lees verder »
- Hoe schrijf je een bestelling?
- Is een order een bestelling?
- Hoe noem je iemand die bestellingen opneemt?
- Waar gebruik je een slagboormachine voor?
- Kan een slagboormachine als slagsleutel gebruikt worden?
- Waarom een slagboormachine?
- Wat is het verschil tussen een slagboormachine en een schroefboormachine?
- Hoe dien ik een officiële klacht in?