Waar vind ik geplande opdrachten in de ING app?
Log in op Mijn ING. Jouw periodieke overschrijving vind je links van de navigatie bij 'Opdrachten', klik dan op 'Betalingen' Onder 'Geplande opdrachten' klik je op de overschrijving voor een gedetailleerde weergave. Vanuit deze weergave kan je de Periodieke Overschrijving wijzigen of intrekken. Lees verder »
Waar vind ik ingeplande opdrachten bij ING?
Log in op je Mobiel Bankieren App. Ga naar je Betaalrekening(en) en klik daar op de blauwe knop 'Kijk Vooruit'. Klik na het lezen van het informatiescherm op 'OK'. Lees verder »
Hoe kan ik geplande betalingen bij ING annuleren?
Het is eenvoudig om een geplande betaling in te stellen vanaf uw ING-rekening, het is net zo eenvoudig – en snel – om deze te bewerken of te annuleren via de ING-app of Online Bankieren . Let op, het kan tot 2 werkdagen duren voordat de wijziging van kracht wordt. U kunt ook geen wijzigingen aanbrengen op dezelfde dag dat een geplande betaling verschuldigd is. Lees verder »
Hoe doorlopende opdracht wijzigen ING?
Je kan jouw doorlopende opdracht wijzigen vanuit je ING Banking app. Klik op het tabblad "Betalingen" op "Geplande betalingen". Kies de rekening waarop de doorlopende opdracht wordt uitgevoerd. Selecteer vervolgens de betreffende doorlopende opdracht en klik op "Wijzig". Lees verder »
Hoe verwijder ik een geweigerde opdracht in ING?
Helaas kunnen wij dit niet veranderen. Lees verder »