Waarom is een klacht een kans?

Reden 1: Een klacht is een kans! Een klacht is eigenlijk een kans. Het is een opportuniteit om er iets uit te leren, om het beter aan te pakken, om volgende klachten te voorkomen, enzovoort. Tenminste, als je de behandeling van een klacht goed aanpakt. Lees verder »

Waarom is het belangrijk om klachten op te lossen?

Klachten van klanten zijn belangrijk. Er is geen betere manier om rechtstreekse feedback van klanten te krijgen en je product of dienst te verbeteren. De manier waarop je een klacht afhandelt, maakt echter het verschil tussen het behouden of verliezen van een klant. Lees verder »

Hoe ontstaat een klacht?

Iedere uiting van ontevre- denheid van de klant over de producten en diensten van jouw bedrijf is in feite een klacht. Een klant hoeft hiervoor dus niet een officiële brief te stu- ren; ook terloopse opmerkingen zijn voor jou belangrijk om op te pikken. Lees verder »

Bron: www.vinca.nl

Is het belangrijk om zo goed en snel mogelijk op een klacht te reageren?

Door klachten goed en snel af te handelen, kun je de klanttevredenheid verbeteren. Daarnaast biedt een klacht belangrijke informatie hoe je jouw bedrijfsvoering kunt verbetere. Lees verder »

Bron: mtsprout.nl
Gerelateerd aan Waarom is een klacht een kans?