Waarom is mijn kaart niet geschikt voor Apple Pay?

Controleer of je Apple Pay kunt gebruiken: Neem contact op met de kaartverstrekker om te zien of deze Apple Pay ondersteunt. Werk bij naar de nieuwste versie van iOS, watchOS, macOS of visionOS. Je apparaat moet Face ID, Touch ID of Optic ID hebben of er moet een toegangscode op zijn ingesteld. Lees verder »

Waarom accepteert Apple Pay mijn kaart niet?

Je hebt Apple Pay niet geactiveerd Op het moment dat je een contactloze betaling met Apple Pay wil doen, druk je twee keer op de zijknop (of thuisknop) van je iPhone of Apple Watch. Nu wordt de betaalkaart geactiveerd. Verschijnt je betaalkaart niet, dan moet je Apple Pay eerst nog instellen. Lees verder »

Waarom is mijn kaart niet compatibel met Apple Pay?

Apple keurt geen kaarten goed of weigert ze voor gebruik met Apple Pay . Als uw kaart is geweigerd, neem dan contact op met uw bank of kaartuitgever. Om Apple Pay te gebruiken, hebt u een ondersteunde kaart nodig van een deelnemende kaartuitgever. Neem contact op met uw kaartuitgever om te controleren of uw kaart compatibel is met Apple Pay. Lees verder »

Waarom kan ik mijn kaart niet toevoegen aan Apple Pay?

Een betaalkaart of creditcard toevoegen op je iPhone Als je problemen ondervindt bij het toevoegen van een kaart, neem dan contact op met je kaartuitgever. Tik op 'Vorige kaarten' om een kaart toe te voegen die je eerder hebt gebruikt. Tik op 'Betaalkaart' of 'Creditcard' om een nieuwe kaart toe te voegen. Lees verder »

Waarom kan ik mijn pinpas niet toevoegen aan Wallet?

  • Uw telefoon heeft geen NFC-technologie: controleer of uw telefoon NFC ondersteunt om contactloos te betalen.
  • Uw telefoon voldoet niet aan de beveiligingsnormen voor contactloze betalingen. Controleer of u: een apparaat met roottoegang heeft,
  • Lees verder »
Gerelateerd aan Waarom is mijn kaart niet geschikt voor Apple Pay?