Waarom kan ik de DigiD-app niet installeren?

Probeer de volgende oplossingen. Updaten: de DigiD app, het besturingssysteem van uw toestel en de internetbrowser moeten up-to-date zijn. Zorg dat u de laatste versies heeft. Taal veranderen: verander de taal in uw DigiD app. Lees verder »

Bron: www.digid.nl

Waarom kan ik DigiD niet installeren?

Probeer de volgende oplossingen. Updaten: de DigiD app, het besturingssysteem van uw toestel en de internetbrowser moeten up-to-date zijn. Zorg dat u de laatste versies heeft. Taal veranderen: verander de taal in uw DigiD app. Lees verder »

Bron: www.digid.nl

Waarom werkt mijn DigiD-app niet op mijn telefoon?

Probeer opnieuw in te loggen. Internetverbinding veranderen: schakel van wifi naar 4G/5G of van 4G/5G naar wifi. Standaard browser gebruiken: de DigiD app werkt niet altijd goed in alle browsers. Gebruik daarom: Chrome, Edge, Firefox of Safari (Apple). Lees verder »

Bron: anbo-pcob.nl

Hoe kan ik mijn DigiD-app op mijn telefoon activeren?

Om de DigiD app te activeren, moet u eerst de DigiD app downloaden op uw telefoon of tablet. Open daarna de DigiD app en volg de stappen op uw scherm. De DigiD app laat automatisch zien op welke manieren u de app kunt activeren. Afhankelijk van uw situatie kan dit met de ID-check en/of een sms-code. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom kan ik de DigiD-app niet installeren?