Waarom kan ik niet betalen met Rabobank app?

De Rabo Wallet is gestopt per 1 augustus. Je kan geen gebruik meer maken van de Rabo Wallet en de daarbij horende functies. Mobiel betalen met je Android telefoon of smartwatch kan nu eenvoudig via Google Pay. Lees verder »

Is er een probleem met de Rabobank app?

Er zijn op dit moment geen grote storingen bekend. Lees verder »

Hoe kan ik met mijn mobiel betalen Rabobank?

Download eerst de Google Wallet op je horloge en volg daarna de stappen. Je kaartnummer vind je door de Rabo App te openen en naar 'Instellingen' te gaan. Bij 'Betaalpassen en creditcards' ga je naar 'Betaalpassen' en selecteer je de juiste betaalpas. Daarna kun je het 19-cijferige kaartnummer handmatig overnemen. Lees verder »

Hoe betaal je met de Rabobank app?

Als je Tap to Pay op je Android-smartphone wilt gaan gebruiken, download je de Rabo SmartPin app én de Rabo Tap to Pay App en meld je je aan. Daarna kun je altijd en overal persoonlijke en contactloze betalingen accepteren, gewoon op je smartphone. Lees verder »

Kan niet betalen met Rabobank?

De Rabo Service Desk kan je verder helpen met betalingen of andere problemen met de creditcard. Je kunt er 24 uur per dag en 7 dagen per week terecht via +31 88 722 67 77. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom kan ik niet betalen met Rabobank app?