Waarom krijg ik geen Lidl folder?

Er ontbreekt een folder in mijn pakket Niet elke winkel verspreidt elke week een folder. Heb je een folder aangevinkt waar bij staat: 'ontvang je zodra beschikbaar'? Dan ontvang je deze folder pas zodra wij genoeg aanmeldingen hebben. Lees verder »

Waar kan ik melden dat ik geen reclamefolders meer krijg?

Als u geen ongeadresseerd reclamedrukwerk wilt ontvangen, kunt u bij uw gemeente 2 soorten brievenbusstickers aanvragen: NEE-NEE-sticker: u krijgt geen reclamedrukwerk en geen huis-aan-huisbladen in uw brievenbus. NEE-JA-sticker: u krijgt geen reclamedrukwerk in uw brievenbus, maar wel huis-aan-huisbladen. Lees verder »

Waarom krijgen wij geen folders meer?

In dichtbevolkte gebieden is dit anders. In steden wonen vaak namelijk meerdere mensen op één adres, die dezelfde voordeur delen. Als één van de bewoners besluit een nee-sticker op de gezamenlijke brievenbus te plakken, ontvangt de rest van bewoners ook geen folders meer. Lees verder »

Wie bezorgd de folders niet ontvangen?

Wat vervelend dat je de folders niet hebt ontvangen. Zaterdag t/m dinsdag zijn onze vaste bezorgdagen. Indien het folderpakket op woensdag nog niet is bezorgd, ontvangen wij daarvan graag een melding via ons contactformulier. Aan de hand van je postcode en huisnummer kunnen wij de melding oppakken. Lees verder »

Bron: spotta.nl

Wie bezorgd mijn reclamefolders?

Welkom bij Spotta. Met onze 21.000 bezorgers zijn we de grootste verspreider van folders en huis-aan-huisbladen van Nederland. Onze bezorgers gaan elke week op pad en bezorgen met elkaar maar liefst zeven miljard folders per jaar bij ongeveer 6 miljoen huishoudens. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom krijg ik geen Lidl folder?