Waarom ontvang ik geen sms met verificatiecode van PlayStation?
Geen sms met verificatiecode ontvangen? Selecteer Opnieuw code sturen in het aanmeldingsscherm. Het kan een paar minuten duren voor je de code ontvangt. Start je telefoon opnieuw op en probeer het opnieuw. Lees verder »
Waarom ontvang ik geen verificatiecode van PlayStation?
Ga naar de aanmeldingspagina in Accountbeheer en selecteer Problemen met aanmelden? > Wachtwoord opnieuw instellen en voer je aanmeldings-id (e-mailadres) in. Je ontvangt een e-mail met een beveiligde koppeling. Het kan een paar minuten duren voordat je de verificatiemail ontvangt. Lees verder »
Waarom stuurt PlayStation mij geen verificatiecode?
Geen verificatiecode ontvangen? Selecteer 'Code opnieuw verzenden' in het aanmeldscherm. Het kan enkele minuten duren voordat u de code ontvangt. Start uw telefoon opnieuw op en probeer het opnieuw . Lees verder »
Waarom ontvang ik geen verificatiecode?
Als u een Microsoft-verificatiecode hebt ontvangen die u niet hebt aangevraagd, kan dit zijn omdat: Iemand probeert toegang te krijgen tot uw account. Iemand heeft per ongeluk de verkeerde telefoon/e-mail ingevoerd bij het aanmelden. De levering van de code die u enige tijd geleden hebt aangevraagd, is vertraagd. Lees verder »
Waarom krijg ik geen sms van PlayStation?
Geen sms met verificatiecode ontvangen? Selecteer Opnieuw code sturen in het aanmeldingsscherm. Het kan een paar minuten duren voor je de code ontvangt. Start je telefoon opnieuw op en probeer het opnieuw. Lees verder »
- Waarom ontvang ik geen sms met verificatiecode van PlayStation?
- Hoe schakel ik 2-stapsverificatie uit op PlayStation?
- Hoe schakel ik 2-stapsverificatie uit op PlayStation?
- Hoe kan je je wachtwoord zien op de PlayStation?
- Hoe kan je je wachtwoord zien op de PlayStation?
- Waarom werkt mijn wachtwoord niet ook al is het correct?
- Waarom werkt mijn wachtwoord niet ook al is het correct?
- Waarom werkt mijn wachtwoord niet ook al is het correct?