Waarom stopt mijn overschrijvingskaart van ING?

Een Acceptgiro die door ING is ontvangen op of na 1 juni 2023 wordt niet meer verwerkt. Maak je nog geen gebruik van de Mobiel Bankieren App of internetbankieren met Mijn ING? Dan kun je nog gebruik blijven maken van papieren Overschrijvingskaarten. Lees verder »

Bron: www.ing.nl

Waarom stopt acceptgiro met verwerken?

Sinds 1 juni 2023 verwerken we geen acceptgiro's meer Acceptgiro's worden steeds minder gebruikt. In plaats daarvan gebruiken mensen andere betaalmethodes. Alle banken zijn daarom sinds 1 juni 2023 gestopt met het verwerken van acceptgiro's. Op deze pagina lees je wat dit voor jou betekent. Lees verder »

Kan geen overschrijving doen bij ING?

Controleer eerst in Mijn ING of de Mobiel Bankieren App of de overboeking niet is afgekeurd en retour geboekt. Zo niet, geef het drie werkdagen de tijd vanaf het moment van overboeken, in vrijwel alle gevallen is het geld dan ontvangen of retour geboekt. Lees verder »

Bron: www.ing.nl
Gerelateerd aan Waarom stopt mijn overschrijvingskaart van ING?