Waarom werkt mijn pas niet in de Rabo Scanner?

Foutmelding kaartfout De melding 'kaartfout' op je Rabo Scanner zie je in de volgende situaties: De betaalpas zit verkeerd om in de Rabo Scanner. Controleer of je de betaalpas met de chip naar beneden in het apparaat hebt geplaatst. Je nieuwe of vervangende betaalpas is nog niet geactiveerd voor internetbankieren. Lees verder »

Waarom scant mijn Rabo Scanner niet?

De Rabo Scanner heeft 3 AAA-batterijen nodig. Heb je nog steeds problemen met inloggen? Dan is je betaalpas of Rabo Scanner misschien kapot. Controleer dit door de scanner te proberen met een andere betaalpas, of door je betaalpas in een andere scanner te gebruiken. Lees verder »

Hoe koppel ik mijn betaalpas Rabobank?

  • Inloggen. ...
  • Ga naar 'Instellingen'
  • Kies 'Betaalpassen en creditcards'
  • Klik op 'Koppelingen met je pas'
  • Kies je betaalpas.
  • Klik op 'Voeg toe aan Google Wallet'
  • Lees en accepteer de voorwaarden.
  • Ontdek betalen met Google Pay.
  • Lees verder »

Wat is er aan de hand met de Rabobank?

Er zijn op dit moment geen grote storingen bekend. Lees verder »

Gerelateerd aan Waarom werkt mijn pas niet in de Rabo Scanner?