Waarom zijn mijn Jumbo Extra's punten weg?
Je gespaarde punten zijn niet weg. Waarschijnlijk is er technisch iets misgegaan bij het toevoegen van je pas. Neem contact op met onze klantenservice via ons telefoonnummer of Whatsapp dan lossen wij het voor je op. Lees verder »
Waarom vervallen mijn Jumbo Extra's punten?
- De Punten vervallen automatisch als gevolg van beëindiging van Jumbo Extra's, of na één (1) jaar van inactiviteit van Jumbo Extra's (geen Punten gespaard, geen Punten ingewisseld). Lees verder »
Waarom geen punten op Jumbo Extra Pas?
Heb je een fysieke pas gescand? Controleer of de 13-cijferige code op je Extra's pas overeenkomt met de code van je digitale pas in de app. Is dat niet zo? Check dan of je met het juiste e-mailadres bent ingelogd in de app. Lees verder »
Waar zijn mijn Jumbo punten?
Vanaf nu spaar je digitaal zegels door je Jumbo Extra's pas te scannen in de winkel en krijg je geen papieren zegels meer bij de kassa. Kun je ze ook niet kwijtraken. Op de kassabon zie je hoeveel zegels je bij je boodschappen hebt gespaard. Ook in de app of op de website zie je dat de zegels worden bijgeschreven. Lees verder »
Waarom werkt de Jumbo Extra's app niet meer?
Als je de Extra's app kan openen, probeer dan uit te loggen en opnieuw in te loggen. Goed om te weten: de app wordt ondersteund door Android versie 7 en hoger, en iOS versie 12 en hoger. Heb je een oudere versie? Dan werkt de app niet. Lees verder »