Wanneer krijg je track en trace code?
Heb je het pakket (of aangetekende post) verstuurd bij een PostNL-punt? Dan heb je een verzendbewijs gekregen met daarop de track & trace-code. Heb je zelf een verzendlabel aangemaakt op postnl.nl? Dan ontvang je een e-mail met daarin de track & trace-code. Lees verder »
Wanneer ontvang ik een track & trace-code van PostNL?
Zodra je bestelling is verstuurd ontvang je een e-mail met daarin een track & trace-code. Als je deze code invult op track & trace zie je direct wanneer we je bestelling bezorgen. Lees verder »
Hoe kom je aan een track en trace-code?
Heb je het pakket (of aangetekende post) verstuurd bij een PostNL-punt? Dan heb je een verzendbewijs gekregen met daarop de track & trace-code. Heb je zelf een verzendlabel aangemaakt op postnl.nl? Dan ontvang je een e-mail met daarin de track & trace-code. Lees verder »
Kan ik mijn pakket traceren zonder code?
Nee, dat is niet mogelijk. We raden u aan het zendingsnummer altijd te noteren. Dit is een uniek nummer dat gekoppeld is aan uw zending. Heeft u deze niet ontvangen, neem dan contact op met de afzender. Lees verder »
Is het zendingsnummer hetzelfde als de Track & Trace-code?
Als iemand een pakket stuurt, dan staat op het verzendbewijs een code. Dat is de zogenaamde Track & Trace-code, ook wel het zendingsnummer genoemd. Met deze code kunnen de verzender en ontvanger het pakket via internet volgen. Lees verder »