Wat betekent deze pas is niet gekoppeld?

Je betaalpas is nog niet geactiveerd, geblokkeerd of is nog niet goed gekoppeld aan internetbankieren. Lees verder »

Hoe koppel ik mijn Rabobank pas?

Heb je een nieuwe of vervangende betaalpas en ook een nieuwe pincode gekregen? Dan moet je de betaalpas activeren voordat je hem kunt gebruiken. Ga naar rabo.nl/activeren en klik op 'Betaalpas activeren'. Controleer goed of het telefoonnummer dat wordt getoond juist is. Lees verder »

Hoe kan het dat mijn pinpas het niet doet?

Als je betaalautomaat geen betaalpassen accepteert of betaalpassen slecht leest, kan dit verschillende oorzaken hebben: De chiplezer of de betaalpas is versleten of defect. De betaalpas wordt niet op de juiste manier ingevoerd. Er is sprake van externe schade. Lees verder »

Bron: www.ccv.eu

Waarom werkt mijn Rabobank pas niet?

Controleer of een nieuwe betaalpas nodig is Bekijk de einddatum: is deze verlopen, dan hebben we al een nieuwe pas naar je opgestuurd. Niet ontvangen? Controleer of we het juiste adres van je hebben en neem anders contact met ons op. Controleer of je pas geactiveerd is voor internetbankieren. Lees verder »

Is er momenteel een storing bij de Rabobank?

Er is op dit moment geen onderhoud bekend. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat betekent deze pas is niet gekoppeld?