Wat is de visie van de Kruidvat?

Wij geven invulling aan ons motto 'Steeds verrassend, altijd voordelig' door een ruime keuze te bieden uit een voordelig, gevarieerd en hoogwaardig aanbod health-, beauty-, en babyartikelen, aangevuld met een uitgebreid en verrassend assortiment producten. Lees verder »

Wat is de visie van Kruidvat?

Kruidvat is de marktleider in de health- en beautymarkt in Nederland en België. Het motto is: "Steeds verrassend, altijd voordelig". Het aanbod van Kruidvat bestaat uit health- en beautyartikelen, maar ook branchevreemde producten en aanbiedingen (treinkaartjes). Het assortiment is uitgebreid, voordelig en divers. Lees verder »

Wat is de doelgroep van Kruidvat?

Er is een ruime keuze aan spenen en billendoekjes. Ik denk dat het erg verstandig is om een groot assortiment babyspullen te hebben, omdat de doelgroep van de Kruidvat bestaat uit mannen en vrouwen met kinderen of mensen aan het hoofd van het huishouden. Lees verder »

Wat doet de Kruidvat aan duurzaamheid?

Bij verduurzamen denken we vaak aan grote aanpassingen, maar ook de kleine stapjes maken bij elkaar opgeteld een groot verschil. In deze nieuwe campagne legt Kruidvat de focus op producten die consumenten helpen hun huishouden stap voor stap verder te verduurzamen, van badkamer tot keuken en het toilet. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat is de visie van de Kruidvat?