Wat is het kantoor rechtszekerheid?

De papieren akten legt u neer op het kantoor Rechtszekerheid, maar ook hier blijft een aparte workflow voor registratie- en hypotheektaken bestaan. Op de registratie- en hypotheekrelazen wordt voortaan als kantoornaam, het kantoor Rechtszekerheid vermeld. Lees verder »

Welk registratiekantoor is bevoegd?

Het bevoegde registratiekantoor is dat in wiens ambtsgebied de domicilie of de maatschappelijke zetel van de beroepspersoon gelegen is. Lees verder »

Wat is een hypotheek kantoor?

Hypotheekkantoor is een andere benaming voor het kadaster. Bij het kadaster is het eigendom van alle onroerende zaken vastgelegd. Hier worden de kadastrale kaarten en openbare registers beheerd. Lees verder »

Hoe vind ik mijn BTW kantoor?

U vindt de gegevens terug in MyMinfin, uw elektronisch fiscaal dossier. MyMinfin (externe link) is uw elektronisch fiscaal dossier. Log in en u vindt er de gegevens van de kantoren die voor uw dossier bevoegd zijn. Lees verder »

Hoe FOD Financien contacteren?

Voor een vraag over de fiscale verplichtingen als niet-inwoner bel naar 02 575 46 00, elke werkdag van 9 tot 17 uur (normaal tarief). Voor al uw andere vragen bel naar 02 572 57 57, elke werkdag van 9 tot 17 uur (normaal tarief). Lees verder »

Gerelateerd aan Wat is het kantoor rechtszekerheid?