Wat is het voordeel van een klantenkaart?

Als eerste: zo'n klantenkaart brengt je extra gegevens over je klanten (mits je er natuurlijk een systeem aan koppelt die de gegevens van je klanten registreert). Een loyaliteitsprogramma kan je vertellen wie je beste klanten zijn, wat voor soort merken ze graag kopen, hoe vaak klanten bij je in de winkel komen. Lees verder »

Wat is het nut van een klantenkaart?

Als eerste: zo'n klantenkaart brengt je extra gegevens over je klanten (mits je er natuurlijk een systeem aan koppelt die de gegevens van je klanten registreert). Een loyaliteitsprogramma kan je vertellen wie je beste klanten zijn, wat voor soort merken ze graag kopen, hoe vaak klanten bij je in de winkel komen. Lees verder »

Wat zijn voordelen van een digitale kaart?

Met een digitale klantenkaart verzamel je waardevolle data over je klanten. Hierdoor leer je je klanten nóg beter kennen. Zo weet je bijvoorbeeld waar je klanten naar zoeken, hoeveel geld ze gemiddeld besteden, wat hun leeftijd en geslacht is, hoe vaak ze shoppen en op welke tijdstippen. Lees verder »

Wat is een digitale klantenkaart?

De digitale klantenkaart geeft je toegang tot extra acties en voordelen. Met de digitale klantenkaart kun je je identificeren aan de kassa. Dit doe je door de QR-code die op de digitale klantenkaart staat te scannen tijdens jouw aankoop. Lees verder »

Welke winkels hebben een klantenkaart?

Supermarkten. Aanbiedingen op dagelijkse boodschappen krijg je alleen met een Albert Heijn bonuskaart. Daarnaast zijn er diverse andere supermarkten met een klantenkaart hebben zoals Makro, Gall&Gall en Dirk. Lees verder »

Gerelateerd aan Wat is het voordeel van een klantenkaart?