Wat kan de Prestatieplanner aanbevelen?
Prognoses openen voor uw campagnes. Resultaten verkennen door campagne-instellingen aan te passen. Inzicht krijgen in mogelijkheden tijdens bepaalde seizoenen. Budgetten beheren voor meerdere accounts en campagnes. Lees verder »
Wat kan een adverteerder verbeteren met automatisch bieden?
Met automatisch bieden bespaart u tijd en moeite omdat uw biedingen automatisch zo worden ingesteld dat u uw prestatiedoelen kunt behalen. In tegenstelling tot handmatige CPC-biedingen hoeft u biedingen niet handmatig te updaten voor specifieke advertentiegroepen of zoekwoorden. Lees verder »
Welke gebruiker kunt u bereiken met in Market doelgroepen?
Een in-market doelgroep is een persoon of groep personen die een specifiek product of specifieke dienst wil kopen, of op een andere wijze wil afnemen. Deze potentiële klanten zijn de oriëntatiefase voorbij en weten precies wat ze willen. Lees verder »
Welke twee voordelen hebben advertentie extensies nog meer?
Extensies zorgen voor een betere zichtbaarheid en prominentie op de pagina met zoekresultaten, doordat ze meer content toevoegen aan uw advertentie. Dit betekent dat uw advertentie meestal meer opbrengt. Extensies verhogen vaak het totale aantal klikken. Lees verder »
Waar moet de adverteerder zelf voor zorgen bij dynamische zoekadvertenties?
Adverteerders moeten zorgen dat ze de juiste certificeringen en de juiste doelgroep instellen, met name in gevoelige branches. Dynamische zoekadvertenties werken het best met goed geoptimaliseerde pagina's waarop dynamische zoekadvertenties thema's en termen op de webpagina kunnen herkennen. Lees verder »