Wat levert het de sponsor op?
Sponsoring geeft dus een boost aan het merk in het brein. Het maakt een merk opvallender, sympathieker en toegankelijker, oftewel: het geeft een merk (meer) naamsbekendheid. Lees verder »
Waarom sponsoren bedrijven goede doelen?
Als partner van een goed doel kan men maatschappelijke en zakelijke doelen op een mooie manier met elkaar verbinden. Tegelijkertijd creëert het positieve energie en meer bedrijfsbetrokkenheid bij hun medewerkers. Deze vorm van sponsoring is de laatste jaren veranderd. Lees verder »
Wat is het nut van sponsoren?
Door het sponsoren van bijvoorbeeld een evenement van een goed doel of door gebruik te maken van de netwerken van het goede doel, denk bijvoorbeeld aan sociaal media, bereikt jouw merk een nieuw publiek. Je wordt voor veel meer mensen zichtbaar en je kunt je doelgroep verbreden. Lees verder »
Wat bied je een sponsor?
- Advertentieruimte in jouw clubblad;
- Advertenties / banner op de website;
- Ruimte op poster / flyer met aankondiging van een evenement of toernooi;
- Reclame rondom het sportveld, evenemententerrein of kantine;
- Een afbeelding op de shirt, trainingspakken, et cetera.
- Lees verder »