Wie moet je bellen als je het moeilijk hebt?

Anoniem praten over uw zorgen of problemen Tele-Onthaal(opent in nieuw venster) is een telefonische hulpdienst, die u bijstaat als u het moeilijk hebt. 24 uur op 24 kunt u via het nummer 106 uw verhaal kwijt aan een van de deskundige vrijwilligers. U kunt ook chatten met een van de deskundige vrijwilligers. Lees verder »

Wie moet ik bellen bij problemen?

Direct hulp in crisissituatie Bel uw huisarts of diens vervanger. Hij kan u doorverwijzen naar de crisisdienst. De Luisterlijn (088 0767 000). Dag en nacht bereikbaar voor een luisterend oor. Lees verder »

Met wie kun je praten over problemen?

Dan kunt u naar uw huisarts of bedrijfsarts gaan. Zijn uw klachten duidelijk psychisch en niet lichamelijk, dan kunt u ook naar de (bedrijfs)maatschappelijk werker. U vindt een maatschappelijk werker in een gezondheidscentrum, het wijkcentrum of bij de huisarts. De huisarts behandelt lichte psychische klachten zelf. Lees verder »

Wie kan ik bellen als ik eenzaam ben?

De Luisterlijn is 24 uur per dag bereikbaar voor een vertrouwelijk gesprek of informatie. Het telefoonnummer van de Luisterlijn is 088 07 67 000 (normaal tarief). Lees verder »

Gerelateerd aan Wie moet je bellen als je het moeilijk hebt?