Hoe bereik ik AfterPay?
Telefonisch contact. 020 - 7230 270. Je kunt ons het snelst bereiken via Sofie, rechtsonder in beeld. Lees verder »
Kan je AfterPay verlengen?
Heeft u meer tijd nodig om te betalen? Dan kan u in MyAfterPay de Pauzeer-functie gebruiken. Hiermee heeft u de mogelijkheid om de betaaltermijn te verlengen met 7, 14 of 21 dagen. Log in op MyAfterPay om uw betaling the pauzeren. Lees verder »
Hoe retour melden AfterPay?
- Klik op de bestelling waar het om gaat.
- Klik op het icoontje bij 'Retour aanmelden'
- Geef aan of je geheel of deels wilt retourneren.
- Je betaaloverzicht is nu tijdelijk gepauzeerd.
- Je krijgt bericht zodra je retour is verwerkt.
- Betaal het behouden deel van je bestelling (bij een deelretour)
- Lees verder »
Hoeveel herinneringen AfterPay?
Als je nog niet aan Afterpay hebt betaald op de uiterste betaaldatum genoemd in de betaalinstructies, wordt er per e-mail kosteloos een eerste herinnering gestuurd met een nieuwe betalingstermijn van 14 dagen. Bij de tweede herinnering zal Afterpay 15,- administratiekosten in rekening brengen. Lees verder »
Hoe snel moet je betalen met AfterPay?
Na ontvangst van je bestelling krijg je binnen enkele dagen een betaaloverzicht per e-mail. Download de AfterPay app voor de meest actuele status van je betaaloverzicht. Na ontvangst van je betaaloverzicht heb je 14 dagen om te betalen. Lees verder »
- Wat gebeurt er als je AfterPay niet op tijd betaald?
- Hoe werkt achteraf betalen AfterPay?
- Hoe schrijf ik een herinnering?
- Waar zijn je herinneringen opgeslagen?
- Hoe maak je mooie herinneringen?
- Hoe ver gaan herinneringen terug?
- Wat is een leuk museum?
- Hoe kan ik zien of mijn Museumkaart nog geldig is?