Hoe kan ik PostNL bereiken?
Op de website www.postnl.nl kun je alle informatie vinden over de klantenservice. Het telefoonnummer van de PostNL klantenservice is 088-8686868. Dit nummer is van maandag tot en met vrijdag bereikbaar van 9:00 tot 19:00 uur. Ook via WhatsApp kun je PostNL bereiken van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 19:00 uur. Lees verder »
Is PostNL telefonisch bereikbaar?
Onze klantendienst is bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 19.00 uur. Je vindt onze contactopties onderaan deze pagina. Let op: Vragen over Pakketten kan je hier niet stellen. Daarvoor verwijzen we je graag naar onze collega's van de Pakketten Klantendienst. Lees verder »
Kun je chatten met PostNL?
Je kan chatten, bellen, een bericht sturen via Facebook of Twitter of een brief schrijven. Ook kan je kiezen om een reactie te krijgen per e-mail. Je laat je klacht dan achter bij Daan. Hij zal je om je e-mailadres vragen, zodat een klantenservice collega op je verhaal kan reageren. Lees verder »
Waar kan ik een klacht indienen bij PostNL?
Klacht indienen als ontvanger post Vraag de verzender dan om een klacht in te dienen bij het postbedrijf. U kunt ook zelf een klacht indienen bij het postbedrijf. Hiervoor kunt u gebruik maken van de voorbeeldbrief Klacht aan postbedrijf als ontvanger op Consuwijzer.nl. Lees verder »
Waar zit het hoofdkantoor van PostNL?
Het hoofdkantoor van PostNL verhuist uiterlijk eind juni 2021 van de Prinses Beatrixlaan in Den Haag naar het Stationspostgebouw bij NS-station Den Haag HS. Lees verder »