Hoe dien ik een klacht in bij ABN Amro?
Of neem contact op via 0900 – 0024 of via +31 10 241 17 20 vanuit het buitenland. Een van onze medewerkers staat u dan te woord. Als we uw klacht niet direct kunnen oplossen dan gaat ons team van klachtenexperts met uw klacht aan de slag. Lees verder »
Bron: www.abnamro.nl
Is ABN AMRO betrouwbaar?
54% beveelt ABN AMRO aan. ABN AMRO scoort gemiddeld een 7,0. Dit is het gemiddelde cijfer uit 140 reviews. Daarvan hebben 136 klanten ook nog een toelichting gegeven over ABN AMRO door middel van een review. Lees verder »
Bron: www.independer.nl
Wat is het postadres van ABN AMRO?
Informatie over ABN AMRO. Het hoofdkantoor van ABN AMRO Bank N.V. is gevestigd aan de Gustav Mahlerlaan 10, 1082 PP te Amsterdam. Lees verder »
Bron: www.abnamro.nl
Hoe klacht indienen bij ING?
- Klachten.
- Aan de slag met uw klacht. Niet tevreden met de oplossing?
- Schrijf een brief naar directie ING. Ontevreden met de reactie van de directie? ...
- Vervelend dat u niet tevreden bent. Dat voorkomen we liever. ...
- Tijdens het eerste contact zoeken we een oplossing. Meer tijd nodig? ...
- Bellen.
- - 020 22 888 88 (Particulier) ...
- Chatten.
- Lees verder »
Bron: www.ing.nl
Gerelateerd aan Hoe dien ik een klacht in bij ABN Amro?