Hoe maak je een organisatiestructuur?

  • Open het Word-document waar u een organigram in wilt maken.
  • Klik bovenaan op het tabblad Invoegen.
  • Klik op het icoon van 'SmartArt-graphic invoegen' .
  • Klik op Hiërarchie en daarna in het midden op de gewenste optie, bijvoorbeeld Organigram.
  • Klik op Ok.
  • Lees verder »

Wat moet er allemaal in een organogram?

Een organogram is een schematische weergave van een organisatie. Het ziet eruit als een tekening met vakjes en lijntjes. Vaak stroomschema of flowchart genoemd. In de vakjes staan de namen van de werknemers of afdelingen binnen je bedrijf. Lees verder »

Hoe maak je in Word een organigram?

Klik op het tabblad Invoegen in de groep Illustraties op SmartArt. Klik in de galerie Een SmartArt-afbeelding kiezen op Hiërarchie, klik op een organigramindeling (zoals Organigram) en klik op OK. Lees verder »

Gerelateerd aan Hoe maak je een organisatiestructuur?