Is er onderhoud bij Ziggo?
Ziggo werkt voor je. Ons netwerk heeft onderhoud nodig. Onze monteurs maken dan bijvoorbeeld ruimte voor meer HD-kanalen of sneller internet. Soms merk je daar iets van, dit kan dan helaas niet anders. Lees verder »
Hoe kan ik een storing melden bij Ziggo?
Dagelijks bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. Bel onze klantenservice op 0900-1884 (gebruikelijke (mobiele) belkosten) of 1200 (gratis vanaf je telefoonaansluiting van Ziggo). Lees verder »
Wat te doen na werkzaamheden Ziggo?
Soms is na werkzaamheden of storing je apparaat even de kluts kwijt. Geen probleem, even opnieuw opstarten en hij doet het weer. Haal je modem of digitale ontvanger een minuut van de stroom af. Dan start hij daarna weer fris op. Lees verder »
Waarom doet Ziggo het niet?
Afspelen lukt niet. Een internetverbinding die niet snel genoeg is zorgt voor een slechte kwaliteit van het beeld. Sluit alle applicaties die data kunnen verbruiken en doe een speedtest op ziggo.nl/speedtest. Als je verbinding trager is dan 10 Mbit/s kun je problemen ervaren. Lees verder »
Is er een storing bij Ziggo mail?
Er zijn momenteel geen storingen of werkzaamheden bekend op dit adres. Lees verder »