Waarom doet mijn Rabobank pas het niet?
Controleer of een nieuwe betaalpas nodig is Bekijk de einddatum: is deze verlopen, dan hebben we al een nieuwe pas naar je opgestuurd. Niet ontvangen? Controleer of we het juiste adres van je hebben en neem anders contact met ons op. Controleer of je pas geactiveerd is voor internetbankieren. Lees verder »
Wat moet je doen als je pinpas het niet meer doet?
- Betaalpas kwijt of gestolen. Meld verlies of diefstal meteen. ...
- Betaalpas geblokkeerd. Deblokkeer je betaalpas of vraag een nieuwe aan.
- Betaalpas kapot. Vraag meteen een nieuwe betaalpas aan.
- Betaalpas ingeslikt door de automaat. Vraag meteen een nieuwe betaalpas aan.
- Lees verder »
Waarom doet mijn pinpas het niet bij de Rabobank?
Controleer of een nieuwe betaalpas nodig is Controleer of we het juiste adres van je hebben en neem anders contact met ons op. Controleer of je pas geactiveerd is voor internetbankieren. Lukt betalen via iDEAL niet? Dat hoeft niet te betekenen dat je pas niet werkt. Lees verder »
Is er een storing bij de Rabobank vandaag?
De Rabobank-app en internetbankieren werken momenteel niet naar behoren door een storing. Lees verder »
Waarom weigert mijn pinpas?
Als je betaalautomaat geen betaalpassen accepteert of betaalpassen slecht leest, kan dit verschillende oorzaken hebben: De chiplezer of de betaalpas is versleten of defect. De betaalpas wordt niet op de juiste manier ingevoerd. Er is sprake van externe schade. Lees verder »